Saturday, December 11, 2010

PEMUDA BN TAMBUN MAJU TERUS MAJU BERKHIDMAT!!! 1MALAYSIA...RAKYAT DIDAHULUKAN PENCAPAIAN DIUTAMAKAN

Kisah Pemuda kali ini.......


Setinggi syabas kepada Ketua Pemuda BN / UMNO Tambun Saudara Mazlan Abd Rahman atas sebab yang dibawah ini.....










Khabarnya pihak media amat tertarik sekali dengan dengan corak aktiviti Pemuda dibawah kepimpinan Saudara Mazlan Abd Rahman. Pihak media seakan memberi pengiktirafan akan segala penat lelah Pemuda yang tidak jemu ikhlas berkhidmat dan mendekati masyarakat terutama golongan muda dalam Parlimen Tambun. Diharapkan ini akan menjadikan Pemuda BN Tambun terus bersemangat untuk berbakti tanpa jemu.


Pencapaian diutamakan......






SKUAD PEMUDA BN TAMBUN SEDIA BERBAKTI 1MALAYSIA


Malam tadi telah berlangsung taklimat berkenaan Skuad Pemuda BN Tambun di Pejabat UMNO Bahagian Tambun. Taklimat yang disampaikan oleh Ketua Pemuda BN / UMNO Tambun Mazlan Abd Rahman dan Setiausaha Pemuda BN / UMNO Tambun saudara Khir Ghazali telah dihadiri oleh ketua pemuda parti komponen yang terdiri daripada MCA, MIC, Gerakan juga PPP dan juga ahli-ahli pemuda parti komponen Barisan Nasional Parlimen Tambun.
















Selesai sesi taklimat Skuad Pemuda BN Tambun telah diadakan pula mesyuarat Pemuda BN Tambun.....












Pemuda BN Tambun sedang menyusun strategi yang lebih ampuh dalam berbakti menjadi pembela utama masyarakat khususnya golongan muda dalam Parlimen Tambun.


Rakyat tetap didahulukan....




TAKLIMAT PROGRAM KEUSAHAWANAN


Sehari sebelum itu ditempat dan waktu yang yang sama Pemuda UMNO Tambun telah berjaya mengadakan Taklimat Program Keusahawanan. Taklimat telah dijayakan bersama oleh pihak PEHRDA. Ini merupakan program yang pertama kali dianjurkan dengan kerjasama PERHDA di dalam mana-mana Pergerakan Pemuda di Negeri Perak. Ternyata Pemuda BN / UMNO Tambun terus maju ke hadapan!


Sebarang maklumat tentang taklimat ini akan di war-warkan sedikit masa lagi.













Pemuda BN Tambun....
1Malaysia..Rakyat Didahulukan..Pencapaian Diutamakan!

No comments:

Post a Comment